Сторінка соціального педагога

Діяльність соціального педагога в закладах освіти передбачає створення умов для успішної соціалізації та адаптації дитини, як процесу набуття нею соціальної компетентності, формування і ствердження її як особистості, входження в активне громадське життя.

Соціальний педагог - це одна із головних фігур у школі, яка покликана об'єднати зусилля сім'ї, школи, громадськості для надання допомоги дитині.

Моє педагогічне кредо: «Учитись важко, а учить ще важче,

Але не мусиш зупинятись ти.

Як учням віддаєш усе найкраще,

То й сам сягнеш нової висоти!».

Головна проблема, над якою працюю - комплексна профілактика негативних явищ в учнівському середовищі шляхом формування морально зрілої особистості та розвитку її соціальних компетентностей.

Мета: попередження девіантних та делінквентних проявів у поведінці учнів; розвиток соціальних компетентностей.

Завдання:

1. Здійснення соціально-педагогічного супроводу освітнього процесу.

2. Формування морально зрілої особистості, соціально-значущих орієнтацій і установок у життєвому самовизначенні учнів.

3. Створення сприятливих умов для розвитку здібностей та реалізації можливостей особистості, її пристосованості до життя.

4. Профілактика негативних явищ (моральних, фізичних, соціального характеру) й пропаганда здорового способу життя.

5. Попередження жорстокості (буллінгу) щодо особистості в учнівському середовищі.

6. Соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами, дітей пільгового контингенту, сімей у СЖО.

7. Відстоювання прав та інтересів учнів відповідно до державних та міждержавних документів з метою забезпечення для неповнолітніх гарантованих їм прав та умов життєдіяльності.

8. Формування навичок правомірної поведінки і навчання діяти в різноманітних життєвих ситуаціях у відповідності з нормами права.

9. Психолого-педагогічна підтримка, діагностика, консультування усіх учасників освітнього процесу.

обота соціального педагога в закладі спрямована на захист прав та свобод дітей. Особлива увага приділяється роботі з учнями із сімей пільгових категорій, дітям які виховуються в сім'ях, що перебувають у складних життєвих обставинах та роботі з дітьми схильними до правопорушень.

У своїй роботі соціальний педагог керується Конституцією України, Законами України, нормативними документами з питань захисту прав і свобод дитини, Конвенцією з прав дитини, Етичним кодексом та іншими відповідними нормативними документами.

Види роботи соціального педагога в школі:

-діагностична робота;

- прогностична робота;

- консультаційна робота;

- соціально-перетворювальна робота;

- профілактична (просвітницька) робота;

- навчальна діяльність;

- організаційно-методична робота;

- зв'язки з громадськістю.

У школі за участю соціального педагога організована робота з соціального захисту дітей пільгових категорій, до яких належать:

-діти-сироти;

- діти, позбавлені батьківського піклування;

- внутрішні мігранти з Донецької, Луганської області, АР Крим;

-діти, постраждалі внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;

- діти-інваліди;

- діти з багатодітних родин;

- діти з малозабезпечених родин.

На початку навчального року спільно з класними керівниками формуються соціальні паспорти класів, соцівальний паспорт школи, банк даних сімей пільгових категорій, проводяться обстеження житлово-побутових умов проживання сімей пільгових категорій. Здійснюється моніторинг залучення дітей пільгових категорій до позашкільної та позакласної роботи.

Проводяться індивідуальні консультації для дітей, батьків та вчителів із питань захисту прав і свобод учнів.

Посадові обов'язки соціального педагога

Вивчає та оцінює особливості діяльності й розвитку учнів (вихованців), мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу загалом, неформальних молодіжних об'єднань; Досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків.

Прогнозує:1 Посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи групи. 2. Результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості.

Надає необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу:- дитячим, молодіжним об'єднанням;- дітям, підліткам, які потребують піклуваннячи знаходяться у складних життєвих обставинах;- учням;- батькам;- учителям.

Забезпечує дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, міліції, суді тощо).

Переконує учнів у доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя.

Сприяє запобіганню негативним явищам в учнівському середовищі.

Здійснює соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищенних категорій дітей.

Сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді.

Координує діяльність й взаємодію всіх суб'єктів соціального виховання;Сприяє соціально корисній діяльності дітей і підлітків.

Формує демократичну систему взаємостосунків в підлітковому середовищі, а також серед дітей і дорослих.

Веде відповідну документацію та статистичну звітність за результатами роботи в навчальному закладі.

Бере участь у роботі педагогічної ради школи,нарадах, які проводяться адміністрацією школи.

Погоджує свою діяльність із заступником директора з навчально-виховної роботи, відділом освіти.


Соціальний педагог:

І.В.ЛИСЮК

Дні тижня

Інтервали робочого часу:

Вівторок

       08.50                 10.50

Четвер

         12.40                  13.40

П'ятниця

         08.50                 10.50

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати